ماشین چاپ

معرفی انواع ماشین چاپ و بسته بندی

ماشین چاپ

معرفی انواع ماشین چاپ و بسته بندی

آموزش ساخت فوتومونتاژ چگونه است ؟؟؟؟؟

فوتومونتاژ یکی از شاخه های کار با نرم افزار فوتوشاپ میباشد که شما با ترکیب چند عکس مختلف یک عکس واحد طراحی میکنید البته باید طیف رنگی و نور همه عکس ها یکی باشد تا طراحی فوتومونتاژ شما طبیعی باشد .
همانطور که میدانید کار با فوتوشاپ شاخه های مختلفی را شامل میشود از طراحی لوگو و کارت ویزیت تا طراحی استوری های اینستاگرام .
شما میتوانید با آموزش درست فوتوشاپ عکس های مختلفی را خلق نمایید و به نتایج خارق العاده ای برسید و علاوه بر آن با با گرفتن نمونه کار به درامد نیز برسید .

شما به کمک علم فوتوشاپ میتوانید بک گراند عکس های مختلف را تعویض کنید و یا کلا بک گراند یک عکس را حذف نمایید .

حتی میتوانید با طراحی های مختلف برای دستگاه های جت پرینتر cij طراحی های خودتان را چاپ نمایید .

برای مثال شما میتوانید یک متن را همراه با لوگو مورد نظرتان را تنظیم نمایید و به دستگاه جت پرینتر لیزری خودتان بدهید و حتی چاپ خودتان را با لیزر حک نمایید .

شما به کمک فوتوشاپ قادر خواهید بود که عکس های خودتان را روتوش کنید و حتی اگر عکس های سیاه سفید و قدیمی دارید تبدیل به عکس های رنگی نمایید و اطرافیان خودتان را هیجان زده نمایید .
البته باید به این نکته نیز دقت داشته باشید که به کمک فوتوشاپ کیفیت عکس های خودتان را نیز بالا ببرید تا نتیجه کار نهایی شما جذاب تر باشد .
شما میتوانید از نرم افزار ایلستریتور نیز استفاده نمایید و لوگوی خودتان را طراحی نمایید و تمرکز خودتان را روی طراحی لوگو بگذارید .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد